IMG_6689_low resNa een periode van ruim 7 weken campagnevoeren is de keuze komende woensdag aan u. U als CDA-lid mag gaan bepalen wie de lijsttrekker van het CDA tijdens de komende gemeenteraadsverkiezingen zal zijn. Uiteraard hoop ik dat u aanwezig zal zijn tijdens dit voor het CDA unieke moment. Nergens in Nederland kiezen de leden van het CDA hun lijsttrekker. In Leiden wel!

Komende woensdag staat een vraag centraal: wie is degene waarvan u denkt dat hij in maart 2018 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen het beste resultaat voor het CDA kan neerzetten? Wie is degene die met de CDA-idealen en het CDA-verkiezingsprogramma onder de arm de meeste Leidenaren kan bereiken en ze kan overtuigen om op het CDA te stemmen? Wie is degene die onze ‘klassieke’ achterban, maar ook de wat onbekendere Leidenaar weet te bereiken en aan ons weet te binden? Wie is degene die Leidenaren kennen en herkennen? Ik ben die Leidenaar! Om dat te onderbouwen schreef ik een open brief aan alle Leidse CDA-leden

Lees hier de Open Brief van Joost aan de leden van het CDA-Leiden